Jak nakupovat
Jak nakupovat v internetovém obchodě www.kudrnaworks.cz
I. REGISTRACE |
Pro uskutečnění nákupu NENÍ třeba se registrovat. Vyplněním registračního formuláře budete však přidání do naší databáze a můžete tak využívat výhod zákaznického komunikačního servisu. Budete dostávat informace ohledně slev a akcí. |
II. PŘIHLÁŠENÍ |
K přihlášení je potřeba vyplnit JMÉNO a HESLO, které jste zadali při registraci. Pokud jste zapomněli heslo, můžete si ho nechat zaslat na email. |
III. NÁKUP ZBOŽÍ |
- Na Váš email obdržíte potvrzovací zprávu o přijetí objednávky. V případě, že email neobdržíte - kontaktujte info@kudrnaworks.cz nebo tel: 724 755 737. |
IV. ZPŮSOB PLATBY A CENA DOPRAVY |
Způsob platby: Bankovní převod 0 Kč Cena dopravy: GLS - cena 99 Kč Osobní odběr - cena 0 Kč |
Do ostatních zemí posíláme po předchozí domluvě. |
V. TERMÍN EXPEDICE | ||||||||||||
|
||||||||||||
Zboží je doručeno na fakturační, případně doručovací adresu, je-li zadána v objednávce. O odeslání zboží je zákazník informován formou e-mailu, popř. telefonicky nebo SMS. Ceny v detailu produktu jsou uvedené bez poštovného a balného. Nejsme plátci DPH. |
||||||||||||
VI. PŘEBÍRANÍ ZBOŽÍ | ||||||||||||
Nože balíme do papírových dárkových krabiček s výplní, případně dle objednávky do dřevěných dárkových krabiček. V den odeslání balíčku Vám posíláme expediční mail. Součástí mailu je kód balíčku pod kterým můžete sledovat cestu Vašeho balíčku. Balíky posíláme kurýrem GLS, doručení je většinou do druhého dne. V případě, že Vám dorazil balíček poškozený, máte právo ho nepřevzít - případně reklamovat u přepravce. Po přebrání zboží si, prosím, pečlivě zkontrolujte dodané zboží. Pokud zboží bylo dodáno nekompletní nebo neodpovídá objednanému typu, prosím kontaktujte nás. Chybu samozřejmě urychleně napravíme. |
||||||||||||
VII. VRÁCENÍ ZBOŽÍ |
||||||||||||
Kupující je oprávněn odstoupit od kupní smlouvy uzavřené prostřednictvím internetového obchodu i bez udání důvodu, nejpozději však do 14 dnů ode dne převzetí zásilky. Barva zboží se může lišit kvůli různým nastavením monitoru nebo displeje. |
||||||||||||
VIII. VÝMĚNA ZBOŽÍ |
||||||||||||
Výměna zboží je možná, kontaktujte nás emailem nebo telefonicky a domluvíme se na postupu. |
||||||||||||
IX. REKLAMACE |
||||||||||||
Pro reklamace platí odstavec VII. Práva z vadného plnění v Obchodních podmínkách. Pokud vznikne nějaký důvod k reklamaci, kontaktujte nás v pracovní době: Pondělí - neděle 9:00 - 18:00 +420 724 755 737 nebo napište podrobnosti na info@kudrnaworks.cz, kde se domluvíme, jak postupovat dál. Reklamace bude vyřízena ve 30-ti denní lhůtě. Obvykle bývá doba kratší. Snažíme se vyjít vstříc zákazníkovi a reklamaci či vrácení zboží vyřídit co nejdříve. Náklady spojené s dopravou vadného zboží na sídlo firmy Vám budou uhrazeny převodem na účet. |
||||||||||||
X. VRÁCENÍ PENĚZ ZÁKAZNÍKOVI |
||||||||||||
Lhůta na vrácení peněz je 14 dnů. Peníze se snažíme vždy vrátit co nejdříve. V případě vrácení zboží je nutné zaslat číslo účtu, na který máme peníze poslat. V případě vrácené celé objednávky posíláme celou částku i s poštovným (bez dobírky). V případě vrácení jen části objednávky vracíme odpovídající částku za zboží. Pokud požadujete vrácení peněz složenkou je z částky odečtena cena 35 Kč za poplatek poště. Vše se snažíme vyřešit tak, abyste Vy - zákazníci, byly co nejvíce spokojeni. Prosím o pochopení - i já jsem jen člověk a chyba se může vloudit. Děkuji předem za vstřícnost při řešení problémů. |
||||||||||||
|
||||||||||||
Předem děkujeme za Vaší objednávku. David za www.KudrnaWorks.cz |
||||||||||||
Upraveno 20.10.2021 |